Mroźnie i sylwestrowo :-)

Czwartek, 31 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 0

W ostatni dzień roku wyskoczyłem pokręcić w moje ulubione wierzbiczańskie fyrtle. Pojechałem przez Miaty i Krzyżówkę. Najpierw w lesie obadałem utwardzoną drogę w kierunku N.W.N., po czym wróciłem na szlak w kierunku Lubochni i pojechałem na Kujawki. Zajrzałem nad jezioro Modrze...

Zrobiłem krótką przerwę i zszedłem na dół zobaczyć jak prezentuje się jezioro. Od brzegu woda zaczyna już zamarzać...

Dalej pojechałem zobaczyć co słychać nad jeziorem Wierzbiczany. Wbiłem się na moją ulubioną miejscówkę, aczkolwiek prywatną. Przeszedłem pod szlabanem wyznaczającym teren prywatny i dojechałem nad brzeg jeziora, skąd widać skarpę po jego drugiej stronie...

Skarpa była rzecz jasna obowiązkowym punktem tego wyjazdu. Objechałem jezioro i dojechałem do celu. Jezioro ładnie prezentuje się w blasku jeszcze grudniowego słońca...

Tutaj też zrobiłem sobie małą przerwę i złapałem co nieco promieni...

Następnie pokręciłem się jeszcze trochę po okolicznym lesie i dotarłem do Trzemeszna, kończąc w ten sposób sezon 2015. I jak to się mówi coś się kończy, coś się zaczyna. Od jutra ruszamy z nowym sezonem 2016!!! :-)

Dzisiaj testowałem też nową kurtkę z przeznaczeniem na sezon zimowy. Muszę przyznać, że jestem zadowolony. Mimo aktywnej jazdy w terenie i niskiej temperatury kurtka od wewnątrz pozostała sucha. I oto chodziło. Udało się znaleźć fajnego softshell'a z typowym rowerowym krojem i w atrakcyjnej cenie. Jest to brytyjski wyrób marki MFX...

Kończąc ten wpis, chciałbym życzyć Wszystkim udanego Nowego Roku 2016!!! Aby był on rowerowo udany i przede wszystkim przejechany w zdrowiu i bez kontuzji. Wszystkiego dobrego!!!