Podsumowanie roku 2017 !!!

Niedziela, 31 grudnia 2017 · dodano: 31.12.2017 | Komentarze 2

P O D S U M O W A N I E  R O K U  2 0 1 7

Wykręcone kilometry: 10199,50
Czas jazdy: 418 godzin i 24 minuty ( 17 dni 10 godzin 24 minuty)
Ilość dni rowerowych: 190
Ilość wyjazdów powyżej 300 km: 2
Ilość upadków: 1
Ilość awarii: 1

Koniec roku, a więc tradycyjnie małe podsumowanie. Z uwagi na ograniczenia czasowe sam nie wiedziałem, co ten rok przyniesie. Założenie w każdym bądź razie było takie, by kręcić możliwie najwięcej. W tym roku poszedłem też w stronę wyścigów MTB. Wstąpiłem w szeregi lokalnej drużyny Satpol GKKG Gniezno i spróbowałem swoich sił w troszkę poważniejszym ściganiu. Nie było źle, aczkolwiek liczyłem na nieco więcej. Dopiero ostatni wyścig w sezonie poszedł zgodnie z oczekiwaniami. Niemniej przede mną jeszcze sporo pracy i treningów, by piąć się wyżej. Jeśli chodzi o kilometraż, to udało się wykręcić ponad 10000 km. Dla mnie ta cyfra, to kosmos!!! Mając w domu dwójkę dzieci, do tego pochłaniającą sporo czasu pracę, to bez wahania mogę stwierdzić, że dla mnie samego ten wynik jest małym zaskoczeniem. Przed sezonem kompletnie nie zawracałem sobie głowy taką liczbą kilometrów, ale gdzieś w połowie roku nieśmiało zacząłem o tym myśleć i dążyłem do celu. Miniony sezon przyniósł kilka ciekawych wypraw, a nawet i rekordów. Dwa razy udało mi się pojechać nad morze, a sierpniowa wyprawa (z Kacprem) o mały włos i zakończyłaby się 400-kilometrowym dystansem. Tutaj padł rekord w kwestii czasu spędzonego w siodle - ponad 17 godzin, a także rekord prędkości w okolicach Żarnowca. Poprawiłem też wynik w ilości przejechanych kilometrów w jednym miesiącu - w lipcu pokonałem ponad 1600 km. W pamięci pozostało kilka przyjemnych chwil z wypraw w ciekawe miejscówki. Do najciekawszych z nich należały:

*** Bajeczny klimat w Lasach Królewskich (styczeń 2017) ***

*** Trójmiasto, czyli nad morze w jeden dzień /z Karolem/ (lipiec 2017) ***

*** Włocławek, Ciechocinek, Toruń /z Kacprem/ (lipiec 2017) ***

*** NSR, WPN i podpoznańskie fyrtle (sierpień 2017) ***

*** Jeziora, góry i morze, czyli Kaszuby pełną gębą /z Kacprem/ (sierpień 2017) ***

*** Zawody "Gogol MTB Maraton Suchy Las" w niesamowitym błocie (wrzesień 2017) ***

*** Nocna wyrypa do Kórnika i Środy Wlkp. (październik 2017) ***

*** Kaszubska Marszruta /z Grzegorzem i Krzychem/ (listopad 2017) ***

*** O obrotach kół rowerowych i piernikowe 10 000 km (grudzień 2017) ***

I na koniec tradycyjnie troszkę fotograficznych wspomnień :-)

Kończąc podsumowanie, chciałbym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 2018!!! Niech będzie on bardzo udany zarówno rowerowo, jak i prywatnie. Szerokiej drogi i wiatru w plecy :-)

P.S. W nowym roku chciałbym ponownie przekroczyć barierę 10k km, ale jak będzie zobaczymy. Najważniejsze, to przejechać sezon cało i zdrowo, czego Wam także życzę. PozdRower ;-P